Microsoft 365 Copilot:
Få hjelp med å forstå mulighetene og komme i gang
Ny arbeidshverdag med kunstig intelligens i verktøy
Med lansering av Microsoft 365 Copilot styrkes arbeidsverktøy med kunstig intelligens og store språkmodeller. Men hvordan kan din virksomhet utnytte teknologien best mulig og hente ut potensialet?
Vi i Inmeta kan bistå din virksomhet med å sikre en trygg innføring av Copilot, slik at investeringene gir økonomiske gevinster for organisasjonen og nytteverdi for de ansatte gjennom mulighetsworkshop og opplæring internt.
Din nye digitale assistent
Copilot er integrert i Microsoft 365-appene og kan hjelpe de ansatte med å jobbe smartere og bruke flere funksjoner i apper som Excel, Word, Outlook, Teams og PowerPoint, for å nevne noen. Som et eksempel, vil Copilot i Word kunne starte på et utkast til tekst for deg, lage et sammendrag eller komme med forbedringsforslag til teksten. Copilot i Teams vil hjelpe deg å holde mer effektive møter, holde deg oppdatert på chatter og knytte sammen informasjon fra ulike dokumenter og områder i Teams.
Inmeta er Preferred Partner i Microsoft Content AI program
Inmeta er foretrukket partner i Microsoft Content AI Partner Program.
Vi er eksperter på AI, Microsoft 365, endringsledelse og brukeradopsjon. Vi hjelper dere med å sikre at investeringene i Copilot gir økonomiske gevinster for organisasjonen og nytteverdi for de ansatte.
Les mer om hvordan vi jobber med Microsoft 365
Kom i gang med Copilot: vi tilbyr presentasjon, mulighetsworkshop og opplæring
90 minutters presentasjon og mulighetsworkshop:
Forstå mulighetene og hva dere må planlegge og forberede
- Hvordan kommer Copilot til å påvirke organisasjonen og menneskene som jobber der?
- Hvilke utfordringer kan Copilot løse for dere?
- Hvilke hindringer kan dere møte på?
- Hva må dere planlegge og forberede for at Copilot skal gi mest mulig verdi?
Opplæring av ledere, superbrukere og ansatte:
Slik jobber du smartere med Copilot
Bruk av moderne AI foregår ofte i form av en dialog mellom brukeren og teknologien, og god kommunikasjon med Copilot er nøkkelen til å oppnå de beste resultatene.
- Hva er Copilot og hvordan bruker jeg det?
- Hvordan «snakker» jeg med Copilot slik at den gir meg de beste svarene?
Vår anbefalte tilnærming til Copilot. Vi kan hjelpe dere på hvert steg.
Før dere investerer i Copilot bør dere vurdere følgende:
– Hva er Copilot og hvilke muligheter gir det?
– Hva er ambisjonene og målene deres med å investere i Copilot?
– Har dere et bevisst forhold til egne data, tilganger og sikkerhet?
– Har dere en plan for å innføre og lære opp de ansatte i Copilot?
Stegene for å lykkes:
1: Verdi og strategi
Definere ambisjoner, mål og mulige gevinster av investeringen. Definere viktigste brukerscenarier
2: Kartlegge og planlegge
Copilot Readiness Asessment.
Verifiserbrukerscenarier.
Planlegge innføringen
av Copilot
3: Gjennomføre
Ta Copilot ut
i organisasjonen og skape suksesshistorier
4: Videreutvikle
Løpende drift og utvikling.
Måle effekten av investeringen og sikre at den bidrar til å nå målene.
Fyll ut skjemaet her så tar vi kontakt med deg
Olav Eidem
Senior Business Developer
Olav har solid erfaring innen salg, samhandling og CRM. Han kombinerer teori om endringsledelse med kundens behov, og fokuserer på realiserbare IT-prosjekter på kundens premisser. Han er spesielt opptatt av mulighetene i krysningen mellom teknologi og forretningsutvikling. Herav hvordan utviklingen av Microsoft 365 vil kunne skape verdi i arbeidslivet.
olav.eidem@inmeta.no
+47 990 90 114